fredag 26. mars 2010

GOD PÅSKE.

Med dette påske egget vil jeg ønske dere som er innom bloggen min
EI RIKTIG GOD PÅSKE !! Reiser til Oppdal i dag og blir der hele påska
hvis værgudene ikke slår seg vrange. Har ikke internett der så her  i bloggen
vil det bli stille ei stund

Jeg har her dekorert et gammelt påske egg. Starta med å legge på
noen lag med multimedium og gasbind for å få en annen struktur
på overflaten. Så malte jeg over med Gesso.
På lokket limte jeg  så et silkepapir som jeg hadde stemplet med et
collagestempel fra Inkido. Tilslutt ble det pyntet med bånd,blomster,
blonder og fjær. Slik ble resultatet.










































6 kommentarer:

Merete/Scrappeguri sa...

Hei og god påske, du er sikkert på tur oppover nå, får håpe det blir noen dager med bedre vær -i dag var det grått... Men uansett godt med fridager. Nydelig påskeegg, jeg har da sett det irl, men kom godt fram her hvor fint det ble. Jeg kommer etter til fjellbygda, senere i påska.

Scrappelise sa...

Nydelige egg, virkelig så lekkert pyntet. Likte også godt fyrstikkeskene dine!

Åse-May sa...

nydeligt påskeegg

Kari sa...

Kom over bloggen din i dag, og her var det mye lekkert! Kommer til å ta meg en tur innom her ofte! : )

Annette sa...

WOW - hvor er det bare et super flot påskeæg du har lavet. Er vild med farverne du har brugt.

Renate sa...

For et aldeles lekkert påskeegg du har laget, ett av de bedre jeg har sett faktisk.
Tusen takk for gode ord i min blogg. Fonten som er brukt heter Zipty Do og jeg er ikke sikker på om den ligger ute gratis noe sted.

Ha en super kveld videre.