søndag 20. juni 2010

Til Brudeparet.KortOMania utfordring # 19

Først og fremst - TUSEN TAKK til ALLE dere som er så snille å legge igjen festlige kommentarer i bloggen min.
Dere skal vite at jeg setter UTROLIG stor pris på det. Dere er til stor inspirasjon alle sammen:-)

I dag har jeg trikset litt med utseende på bloggen min. Headeren har fått et bilde av noen gamle ting jeg har arvet etter min farmor. Må nok jobbe litt mer med fargene på div ting. Ikke helt fornøyd med hvit bakgunnsfarge.......

Bidrag nr 2 til Kort O Mania utfordring # 19. Tema Bryllup.

Enkelt bryllupskort.
Mønsterark fra Maja Design.
Stempel fra Stampendious.
Puncher fra Stampin Up.


14 kommentarer:

Trine Pedersen sa...

For et nydelig kort du har laget. Vakkert stempel og vakre farger. Stilig header du har fått på bloggen din. :)

Gry-Beate sa...

For et nydelig bryllupskort!!

;0)Gry-Beate

Mim... sa...

Så tjusigt och jag tycket nog att den stämpel är den finast bröllopsstämpeln som finns.

milli sa...

Så vakkert bryllupskort! Nydelige detaljer!

aud sa...

Fin header du har fått deg og fint kort som vanlig. Sees i morgen:-)

Benedicte sa...

så nydeligt kort du har laget.
liker godt det stempelet du har brukt.
takk for at du deltar på Kort o mania
klem fra Benedicte

ps: stilig header..

Merete/Scrappeguri sa...

Stilig header du har fått!
Nydelig bryllupskort med vakre farger!

Anonym sa...

Hej vännen!

Underbart kort, så tjusig stämpel. Jag vill passa på att tipsa om att jag har en härlig vintage utlottning hos mig nu för att jag fylle år, missa inte det! ;)

Ha en underbar dag, kramar Ulrica

Renate sa...

Så lekkert det kortet ble. Bare digger det stempelet at rhe alter og skulle gjerne hatt det selv... Men jeg lager sååå gjelden kort til bryllup at det ikke lønner seg.
Håper du hopper i det en dag og prøver deg på UTEE, det er knallgøy!!

Ha en super kveld. Klem

jannes hobbykrok sa...

Dette var et utrolig flott bryllypskort!Kjempelekkert,veldig delikat!
Klem,Janne

bestevenn sa...

Så stilig bryllupskort du har laget. Morsomt stempel. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til kort o Mania.

Linda S. L sa...

nok et nyyydelig kort fra deg sylvia :D Det stempel motivet syns jeg at var fantastisk flott! nydelige farger/papirer du har brukt til også :D

takk for at du deltar hos kort o mania
klemmm fra linda

Anonym sa...

Vakre vene, dette var nydelig! ♥ Utrolig flott, Sylvia! Kjempelekkert! :)

Ville bare takke for alle de alltid koselig kommentarene fra deg som "hopper" inn i innleggene mine! Tusen takk, setter virkelig stor pris på de! (beklager for at jeg er så utrolig elendig på å kommentere tilbake... Har bare alt annet en blogg- og "kommentere"-lyst for tiden... I'm sorry!)

Ha en fin helg, og god sommer! :)
Klemklem♥

Jeanette sa...

Herlig kort du har laget! Takk for ditt bidrag til Kort O Mania. Klem.