onsdag 31. august 2011

Make it maskuline.

Guttekort i rødt,grått og svart . Motivstemplet fra Papirdesign
har jeg embosset med svart embossingpulver. Maskinsøm rundt panelene.
Metallpynt, tekststempel og embossingfolder fra Tim Holtz.














Deltar i følgende utfordringer med dette kortet:

Sugarcreek Hollow- Make it masculine.
Our Creative corner - Neutrals
Scrapperiket #34
Crafting for all seasons: Bingo- Embossing, Stitcing,Brads.
Creative card Crew - Anything goes.
Fab`n Funky - Go mad with embossing.

16 kommentarer:

Audhild sa...

Du produserer litt du også, bra det! :-)) Likte godt dette, stilig med den kjettingen - embossingen også.

cotnob sa...

Wow, love this male card, lots of fab detail.
Thank you for joining us at Crafting for all Seasons.
Pauline
x

Heidi sa...

Stilig!
Flott fargekombinasjon:)
Tøffe detaljer.
Ha en fin dag, klem:)

Ann-Charlotte's blogg sa...

Snyggt och stiligt, gillar det röda mot svart och de fina dekosarna.
Ha det fint!
Kram Ann-Charlotte

Jorunn sa...

Så tøft guttekort! Perfekt til en ung mann med det fine stempelet. Det blir så stilig med embossing, men jeg har ikke prøvd meg på det ennå :)
Det er noe rart, når jeg går inn på bloggen din med Explorer, så får jeg ingen melding :) Det er nok Chrome som tuller litt med meg :)

Jani sa...

Great card!
Thanks for joining us at CFAS!
Jani x

Inger Harding sa...

Virkelig kjempeflott Sylvia!!
Du er så flink med denne stilen! :)
Ha en koselig onsdag.

♥ klem, Inger

Torill sa...

Tøft konfirmasjonskort du har laget!Er så stilige de skoene!Snakkes etterpå.Blir ikke så lenge i kveld jeg.Mari er 13 år i dag og hun skal spille fotballkamp på"kunsten" kl.sju og da må jeg dit og se og heie på jentene.

Patti P. sa...

Love the metal elements and your wonderful design for the masculine card you've created for us at Sugar Creek Hollow. I also really like your header, so pretty when it comes up!
thanks for playing along this week.

Patti SCH/DT

Merete/Scrappeguri sa...

Stilig!!! Fine de fargene, ble tøfft med svart embossing på det røde, tøfft med den lenken!
Merete

Gunn sa...

Så kult kort du har laget:)Tøft stempel, dette likte jeg. Jeg vil veldig gjerne komme på Tingvoll treffet ja:) Gleder meg allerede:):)

unni's scrappeboble sa...

Skikkelig stiiiilig konfirmantkort :)))
Tusen takk for at du deltar, hilsen Unni på Scrapperiket :))

Marjie Kemper sa...

Absolutely beautiful! You've rocked the OCC color challenge. I love all the hardware you've added to your creation! Thanks so much for joining us at Our Creative Corner this week.

Sharon Wheet sa...

I love all the textures and the graphics! hOw wonderful! and so masculine.
thank you for playing along with us @ OCC

Linda sa...

Virkelig flott guttekort! Digger fargene

Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår!

Linda, Scrapperiket

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.